Home
SerbianHungarian (informal)English (United Kingdom)

Nove Mlyny

Nove Mlini Češka republika i Windsurfing Rs team, Formula WS

12.06.2009-by Lehel

Nove Mlyny Jezero je svega 5-6 sati vožnje od Subotice .Mirna sela i vinorodna njiva su poznata na ovom kraju. Apartmani se kreću oko 10 eura .Ljudi su jako prijatni, malo njih poznaje inostrane jezike pa je dosta teško da se sporazumemo.

Prvi dan regate smo ujutro rano ustali da bi krenuli, da na vreme nađemo mesto gde će se regata održavati. Od našeg apartmana 6 km je jahting klub marina i kamping gde se odžavalo takmičenje.

Svi dobri češki takmičari su bili već na broju i polako se pripremali za trku. u 10.00 je bilo skippers meeting, a u 11 već dat prvi start trke.

Nažalost malo sam zakasnio na prvi start, vozili smo 3 trke pa je bila pauza jer je vetar opao, i kasnije u 17 sati dat je još jedan start gde sam ponovo zakasnio celu trku, meni je rečeno da neće biti više trka pa ipak je..Sve informacije inače su bile izpisane na češkom i start procedura i moguće vreme zadnjeg starta..

Svaki put kada je trka na nekom novom terenu trka meni prođe više kao izvđačka trka, a ne kao trka borba za bolje plasiranje.U vožnji morali smo paziti na stubove i panjeve u vodi bliže obali i na veće komade uginule ribe koje su plutale na površini. Nije bilo lako u punoj brzni, ali na sreću niko od 60 takmičara nisam čuo da je imao udes.

Teren za izlazak na vodu je perfektan, voda je dobra nisu veliki talasi, česi su jako dobri u jedrenju. Cilj mi je bilo uostalom da proverim teren i sledeći put da se pokažemo. Novo jedro mi još ne leži na ruku kako treba, i na tome treba malo da radim .
Lepo je bilo videti toliko ljudi da se skupe za trku celi kamp je bio pun sa daskašima i kajterima. Od 30 formulaša tako sam završio na 23 mestu mada sam trebao da se kvalifikujem ispod 10 mesta svakako..eto lepo je bilo i ovako...

Sutradan-zadnji dan trke nije bilo vetra za poboljšanje plasmana pa smo oko 1pm krenuli kući.. Za 5 sati vožnje već smo bili na našoj granici.

Vozilo za spuštanje brodića Štand za skipers meeting kamperi u jahting klubu  Kupoprodaja pre trke ...

Bumovi od 1000 eura po komadu  Jedra smeštena u hlad..  Plaža Nove Mlyny  Par severne jedara posle 3 trke

Na putu posle Slovakije u Mađarskoj

lehels corner
Baner
Red Paddle CO SUP
Najbolje SUP daske na naduvavanje "Ustani i veslaj"